Blää

Uch vad det är trök att bara gå hemma. Redan nu första dagen. ska iväg till ams snart och skriva in mig, och ska försöka få in några möten, så jag ska söka jobb som en took nu. Vill inte bara gå hemma.
+ att allt känns så jäkla nervöst just nu. Inget man ville skriva här direkt, men ja. uch...
Hoppas iaf att allt kommer lösa sig om 6 dagar.. Annars blir det knaaas!

Nej nu ska jag gör mig iordning för ams...

Puss
Madeleine

update.
Så nu är jag inskriven på ams.. Hoppas det inte blir långvarit dock. Ååå jag va på arbetsintervju för ca 2 veckor sen. Och dem sa att inom 2 veckor skulle man få svar. Inte kommit något än, så jag fick det väl antagligen inte. Tröök. Men kul för den som fick det.
Snart ska jag kila iväg och hämta min älskade son på dagis. Å han är så duktig. Han gick till dagis idag. Och höll mig i handen hela vägen! Såduktig! Annars brukar han hålla handen ca 5 sek, för att sedan springa ut på egna äventyr. Men icke idag! Det värmer i hela hjärtat! Älskar dig plutten! :)
Måste skicka in min skattedeklaration också. Och söka skola idag eller imorgon. sista dagen imorgon! Måste skicka in papper till alfa kassan.. så himla mycke att göra. Ta med papper till dagis. som jag inte fyllt i riktigt för jag inte fattar hur dem ska fyllas i? Fasiken, pappersvärlden lever jag i just nu känns det som.. FYYYY!
Nej nu lägger jag ner. Annars kommer det en massa fula ord..

Kommentarer
Postat av: lenaa

Det kommer lösa sig vännen ska du se! Jag ska stötta dig/er så gott jag kan. Varma kramar

2009-04-14 @ 09:32:57
Postat av: Andreas

Snart får du nog ett fastighetsskötar jobb som jag.

Jag soppar grus med ett mongo på dagarna. Hade jag aldrig klarat utan en 33 veckors utbildning.

2009-04-14 @ 17:22:53
Postat av: Madeleine

haha! rolig du e. Ja jag hoppas då det jag med. så jäkla trök när man inte har nåt å gö om dagarna.. :(

2009-04-14 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0