En ljusning?

Ooo hoo, vilken stressig dag jag har haft. Upp lämna lill grisen på dagis, iväg för att skriva ut CV. Och lämna det. Gick iväg till vux, och skulle prata om att jag ville söka ny utbildning. Men vi kom in på eller jag berättade hur jag haft det i skolan nu som jag läst. Sa precis som det var, att hela utbildningen varit helt konstig. Och hon ska nu gå till styrelsen och högsta ledningen med detta. Så dom kommer att ringa upp mig. Aja jag har slutat skolan, men jag tycker ändå att dem gjort jäkligt fel.. Så hoppas på rättvisa. Haha.

Och sedan var jag iväg till Biltema, skulle lämna in en lapp och fråga om dem behövde sommarpersonal. Så jag fick jobba imorgon 7-16 och fredag 7-14 :) wiie. Im happy!
Sen bar det av hem över, var tvungen att få i mig mat. La mig och skulle vila i sängen. wips så somnade jag och blev väkt en halvtimme senare av att älsk hade gjort ordning mat.

Iväg och hämtade lilleman och sedan till bibblan för att skriva ut massa saker. Och efter det skulle vi vidare för att handla, men då såg jag att dem som jag praktiserade åt var ute.
Så vi stannade till där, och dem höll på att rensa bort en massa saker bl.a cycklar som stått i över 2 år.  Så vi fick varsin cyckel idag! Åå jag som har tjatat och tjatat på att jag vill ha en cyckel. och den ena va det en sådan barn sits på.

SÅ nu jäklar ska jag ut och cyckla ska se om jag kan köpa nya slangar och sån skit imorgon. Skit samma om det är våra sista pengar som rycker. Då kan jag iaf ta mig fram gratis! :) HAHA

Kanske cyckla hem till dig Lena? Eller till slottskogen! :) Wii nu e jag litt glad! Kanske börjar det ljusna igen. Fast allt var så svart alldeles nyss. Ooop måste steka på lite korvar till min matlåda imorgon..

By the way! Kommentera mera! Vill ju veta att ni läser! ;)
Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, du har då haft fullt upp! Nice med nya cyklar men ännu bättre att du får jobba lite!! Skit bra!

Puss å kram vännen!

2009-04-15 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0