Ensamma mammor

Alltså, schit jag måste börja mitt inlägg med att ge en STOR medalj, till alla ensamstående mammor. Att ni klarar det. Verkligen, ni borde få pris varje dag! Jag har varit själv i 4 dagar och jag är helt slut. Har försovit mig 2 dagar.. :/ Hur får man all tid att räcka till, och hur orkar man? Jag är heeelt slut. Speciellt när jag inte är van att jobba hela dagen. Mina fötter gör så fruktansvärt ont nu kan jag lova. + att jag glömde matlåda idag, eller rättare sagt så hann jag inte göra någon.
Denna stress på morgonen får mig att må illa. Imorgon kommer iaf min plutt hem! Å då ska vi njuta till max! Ute i solen och glassa! :) Jag ska verkligen ta vara på tiden i solen jag som är inne och jobbar nästan varje dag.

Hoppas hoppas att han vill sova hela natten idag iaf. Imorgon ska jag dock inte upp och jobba, men skulle vara gott att sova lite. Ska lämna han på dagis halv 9 imorgon iaf. Sedan bort till min jobb coatch, och öppet hus. Sedan hämta honom. Och sen kommer älski pälski! :)

Blir nog en tidig kväll idag med..
Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0