Hel omvändning på min dag.

Jaha, denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Inte alls faktiskt. Jag slutade 16, cyklade fort som faan bort till dagis. Tog endast 5!! min! :) jag är snabb som blixten! :P haha. Iaf, hämtade lilleman, åkte hem. Slängde iordning köttbullar åt lilleman. Och jag satt mig direkt för att läsa om jag hade fått mejl angående att jag ska in med min lönespec. Det hade jag, men jag var tvungen att komma ner med den personligen. Så får ta det på torsdag. Sedan satt jag och funderade och funderade. Och kollade i lillemans öron, jag kännde direkt att nej nu måste jag gå till läkaren med han.. Såå satt och väntade 2 timmar på¨att få komma och skriva in han. Satt ytterligare 1 timme för att komma in på ett rum, och ca 20 min väntan på doktorn. För att få det konstaterat att han hade öroninflamation IGEN! Faan, stackars liten säger jag. Ska han aldrig få bli frisk mitt lilla troll!

Så blir att cykla iväg till apoteket imorgon då. För att hämta medicin. Sedan hem för att busa lite och sooova, och sen kommer min ÄLSKI PÄLSKI hem! :) Längtar efter dig! Och saknar dig!

Nej idag blir det en tidig natt kan jag lova. Lilleman vaknade kvart över 3 idag, och skrek och skrek. Men jag gav mig ikke. Han fick ingen välling. Jag satt på tv:n efter en timmes skrik, åt han så han fick kika lite. Sen somnade vi båda om. Jag somnade nog innan han. Jag skulle upp 5, men vaknade inte förens kvart i 6. Så jag fick hoppa upp ur sängen. Göra iordning alla mina saker + mig på ca 5 min. Sedan ge lilleman välling samtidigt som jag klädde på han alla kläder. Sedan springa ner och ta ut cykeln. Och ja, kan jag säga annat en att jag var stressad som ett as. Kom 10 min försent till jobbet. Så imorgon får jag se till att gå upp. Och jag får även hoppas på att lilleman sover HELA natten lång. Iaf till 5, för då ska ju jag upp!

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Ulliz

Usch stackars liten! Han opererades väl för lite sen, för att slippa, inte sant?

2009-04-29 @ 07:53:36
Postat av: Lena

Oj vilken dag du haft gumman! Va duktig du är som klarar det så bra. Nä det är ju inte sant att han fått öroninflammation igen!! När ska det vara nog!? =( Kramar

2009-04-29 @ 08:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0