Helt underbart

Både fint väder och sällskap! :) Min helg har varit en av dem bästa! Tack mamma! Har haft så himmla kul, vi har både badat, varit ut med klassen, gått runt i det soliga vädret, strosat i stan!
Himla trevligt har vi haft! Hoppas det blir snart igen! :) Saknar dig redan mami!

Fick lov att avboka, eller rättare sagt boka om till nästa vecka. Min klipptid. För imorgon ska vi bort till Ale Byggen. Får se om det blir lika roligt som förra gången. haha! (ironi, va inte alls kul förra gången!)

Nu ska jag sätta mig och läsa lite i min tidning som jag fick idag. :)
Sen blir det sängen, för imorgon blir det en tidig morgon för oss alla.

Godnatt
Madeleine

update.
lägger upp en bild från klassfesten. :P  Bara för att anna fixade min frippa! :) Haha! Och den bju jag på! ;) lol

Kommentarer
Postat av: Lenaa

Haha nice pic knasis ler

2009-04-06 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0