Jobb

Oj, jobbat som en galning nu hela veckan, och ska även jobba imorgon 7-14. Gött, jag tackar ja vid varje tillfälle! Även om jag har lite ont i fötterna. Men men, det går över. Ska försöka lägga mig snart. Har sovit en sväng alldeles nyss, och känner mig helt slut. Iaf, så har jag nu bytt ut min telefon. Blev en Samsung U800, så här ser den ut 

Jag är helnöjd med den, den har alla funktioner som jag ville ha. Så jag är gör nöjd.

Iaf, schit känner att jag nästan stäng av omvärlden, sorry! Jag har haft så fullt upp nu, och varit så slut efter jobbet så har inte orkat gjort någonting. Och just nu är det så himla mycket. Möten och saker helatiden.
Nej nu ska jag gå och sova innan jag slocknar här och nu.. haha
Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lena

Det gör inget vännen. Jag stänger också lätt ute världen när jag har mycket att göra. Var super trevligt igår iaf! Får vi göra om flera gånger =)

Hoppas ni får en fin dag! Vi ska städa och handla.

Pussar å kramar!

2009-04-26 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0