Nya tag?

You never know..
O my good, jag tror verkligen att jag håller på att stressa sönder, fast jag fattar egentiligen inte varför jag stressar? Men jag gör det varje jävla dag. Jag försöker få ordning på saker här hemma, men känns inte som att det blir någon jäkla ordning. Jag är trött och slut helatiden. Jag känner att jag inte orkar med saker, så jäkla jobbigt. Sen påbörjar jag saker som jag inte avslutar. Och nu känns det som att jag har tusen saker som bara ligger. Jag började så fint med att slipa på bordet, men det är inte klart på långa vägar. (Kanske kan ta det nu i veckan) Hoppas iaf!
Jag har börjat måla på en tavla, som inte är klar. Halvklar som ALLT annat! Ååå blir så trött på mig själv. Jag började så fint att ut och springa, och gå. Men har inte orken längre. Vad är det med mig? Jag måste hitta in i mina gängor igen! Peppa peppa mig! :) För just nu vill jag bara slänga mig ner i sängen då jag kommer hem.. ?

Hoppas iaf på att jag får sommarjobb i sommar, då kanske man blir mera pigg och allärt, när man får göra någonting. Men just nu ser jag frammemot att skolan slutar på torsdag, så jag får lite ledig tid. Iof kommer jag ändå får gå upp och lämna trollet på dagis. Men jag kan gå hem och vila mig för att sedan söka jobb och dona- Kanske fixa med alla saker som är halvklara, innan jag börjar med något nytt! Låter som en smart idé MADDE! Haha! lol

Ja ja, nu är Lena påväg hit, så vi kanske ska ut och promenixa! =)
Och imorgon ska jag hem till Isabelle och käka frulle, Kanske man kan hoppa av nån hållplats längre bort, och gå! =)
Nu vill jag börja, börja med träning och sund mat! =) Men inte ta i för mycket nu bara för det..

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0