Solsken

Hu ja nu har man jobbar 2 dagar. Schit vad man blir trött i benen, men det är det värt! Jag tycker ju faktiskt det är kul att jobba! :) Fick även jobb till nästa vecka! :D gött!
I helgen måste jag hinna fylla i min ansökan till skolan! Måste fixa och trixa om vilka ämen jag kan läsa. Jag får ju inte läsa sådana ämnen som jag hade i gymnasiet, eller dem jag hade IG i. Så måste hitta några kurser som både är kul och som jag vill lära mig.  + att det måste vara 450 p. Jaja, det ska nog gå. Men finns ju inte så många kurser att välja på. Bara massa matte, uch, vill jag inte läsa.

Jaja, iaf så är det helg nu! Sååå skönt! Få vara med mina älsklingar, och hoppas det blir fint väder! :)
Idag ska vi iväg på middag, göttans.

Nu låter det enorm inifrån köket. Tror  lilleman rivt ut allt i alla skåpen.. så kolla det..
Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lenaa

Jasså, så du har hittat något du vill plugga? =)

Gött att du får jobba!

Ha en trevligt helg, kramar!

2009-04-17 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0