Sooool, soool underbara sol!

Å vilket fint väder vi har haft nu i flera dagar! Så skönt, jag blir så glad och man får verkligen sommar känslor i sig!
Igår cyklade vi till Askim, 1,2 mil dit och 1,2 mil hem. Så vi cyklade fasiken 2,5 mil igår. Det va skönt, men en aning jobbigt.
Vi grillade med Lena och Patrik, det va så mysigt, och så himla fint väder! Det får vi snart göra om tycker jag! Tack för en härlig dag!
Idag har vi varit upp på berget och tänt ett ljus för Mikael, 2 år i natt. Uch, tide går så fort, så hemskt. Man kan verkligen inte fatta det. Kom tillbaka till oss!

Vi har även cyklat idag också, värsta hurtiga vi har blitt! Imorgon ska jag jobba heeela långa dagen, så jag hinner inte njuta av det fina väder som väntas komma imorgon. :( Jobbar ända till 18. Sen blir det raka vägen och hämta lilleman på dagis, och sedan hem för att ge honom mat och sen ska han sova. Även jobb tis, ons. till 16. Gott med lite jobb! Måste komma ihåg att fylla i kassa korten också. Och söka skola, inte gjort det än! Fasiken, och så måste jag ringa ams och avboka möte.

På torsdag firar jag och älski 3 år, och det lovas fint väder då! Åå vad skönt, va in på smhi nyss och det skulle bli ca 25 grader! :) Wiie hoo! Får se vad som händer då, vad vi ska göra. Något mysigt utomhus iaf!!

Nej, nu har ska lilleman i säng. Älski står och duchar honom nu, så bara tandborstning kvar.
Byye for now.
Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0