Trött efter en lång arbetsdag!

Oj, idag var det faktiskt ganska tungt på jobbet, kännde mig helt slut då jag cyklade mot dagis för att hämta skrutten. Och jag känner mig ännu mera slut just nu. Ska nog gå och lägga mig snart, ensam i en kall säng:( Uch.
Vill inte sova själv. Hatar det! Och gå upp själv imorgon och lämna plutten på dagis. Sen jobba... Huua. Men snart är det helg, och då är jag ledig! Ååå vad skönt det ska bli, verkligen! Och fint väder har dem lovat, faktiskt hela 25 grader, det hoppas jag stämmer. Å vi ska ha så mysigt älskling! Längtar tills du kommer! :)

Lilleman har varit såå dutti idag, vi kom hem och så fick han lite kakaroner, och en banan, sen välling nu när han somnade, och han somnade mega fort. Helt slut kan jag tro efter en så lång dag på dagis. Imorgon blir det lite tidigare iaf. Få se om vi tillomed orkar vara ute en sväng då. Om vi båda inte är helt för slut.

nej uch, nu är orkar jag inte vara vaken längre, ska trots allt upp 5!! imorgon! Blää, undra om ens lilleman kommer att vara vaken då?? Det tvivlar jag på. haha, blir väll att jag får väcka honom. Jag har iaf gjort ordning matlåda redan! Duttia jag ! :D

SAKNAR DIG ÄLSKI!!!!
Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0