Underbar helg-

Nu har det inte funnits tid att skriva. För min underbara mor är här nu! Hon kom i torsdags. Nu har jag iaf bokat klipptid! :) Får la se hur det blir, om jag blir nöjd. :)
I Fredags var vi ut, men min klass,det var trevligt. Jag fick sjunga en massa! Så kul ju, vi gick vidare till en annan krog, men jag och mor gick efter en halvtimme kanske. Jag var så trött, och mina fötter gjorde så ont! Kul var det iaf! :)
Och igår var vi till badhuset, första gången för lilleman! Å såå himla glad han var! Han lös upp hela han! Så det får vi göra om snart. Idag när vi vaknade var lillemans öra helt igen blodat. Så blev att ringa doktorn, och vi fick en tid snabbt. Vi skulle vara där om 45 min. Så var bara att kasta på oss kläderna, och åka iväg. Sen har vi bara gått runt inne i stan. Och nu käkat mat. Sen ska vi straz ut igen, lek o bus landet tänkte vi. :) Mys pys. Imorgon åker mammi hem! trökigt ju, men hoppas vi ses snart igen!

Nu ska jag umgås vidare. 
Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lenaa

Nej, inte bra med örat! Vill höra sen hur det gick och vad det var. Kul att ni haft en så bra helg!

Pussåkram

2009-04-06 @ 12:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0