Vår Syndrom?

Jag lämnade in min telefon för ca 3 veckor sen. Och fick ett sms för 3 dagar sen att den var klar. Men inte kunnar hämta den förens idag. Å dem kunde inte laga den, så jag fick en ny, fast den senaste modellen. Men den ville jag icke ha, så jag får välja vilken jag vill! :) wiie! Fast så svårt, finns ju så många å välja mellan. Så jag sitter och kikar nu vilka dem har:) Wiie, jag som verkligen velat he en ny, för att min har varit så kass helatiden! ÄNTLIGEN! :) Och gratis! yeee

Iaf, idag har vädret varit kanon fint. VI kom dock inte ut förens efter 12. Men men, göttans i solen iaf. Så vi gick över till stan och hem. det va skönt. Oj vilken natt vi haft idag, lilleman vaknade i ett panik skrik. Han bara skrek och skrek. Till slut orkade varken jag eller älskling med längre, så det blev välling.. FAAN, våran plan sprack! Han som inte fått välling på 5 nätter. Men vi orkade verkligen inte nån av oss, så himla trötta. Helt slut, men vaknar han i natt, så måste vi hålla på oss. INGEN välling. för ger vi med oss i natt också, så är det kört! Så blir det att börja om från kula ett, fast det kanske blir så nu iaf? Hoppas inte! Hoppas han sovet hela natten!

Jag är så sjukt trött nu helatiden också? Är det något vår syndrom kanske? Verkar som att många är trötta nu för tiden. Jag känner mig helt slut, har ont i halsen och snuvar. + att jag har pollen allergi. blääch. Inge kul. Kan vakna mitt i natta av att jag är snus torr i munnen och gå upp och dricka vatten. Jag kanske ska ställa ett glas brevid sängen i natt? Så man slipper gå upp? hihi...
Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, fall om lilleplutten vaknar i natt..

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0