Världens bästa barn!

Denna dagen har varit helt underbar! Lilleman vaknade tidigare än oss, men han kollade på tv  så fint och vi fick sova! :)
Sedan vaknade jag, så jag gick upp och gav han gröt. Och sen väckte vi sömntutan som låg och sov. Och gick och handlade litt frukost, lilleman fick leka en stund i lekparken innan vi gick hem och åt äggmackor. mumms.

Innan vi gick ut igen, målade jag lilleman till en påsk gumma/gubbe. Hihi han fick både fräknar, röda kinder, mustach och ögonbryn. Han ville inte att jag skulle sluta måla på han, han tyckte det var så skönt. hihi. Å gud så söt han blev! :) Sedan har vi varit ute heela långa dagen, ohh vädret har varit fantasktikt!  Och jag har kännt mig så bra idag, av någon anledning, jag ha verkligen kännt mig som världens bästa mamma! :) jag kanske är på bättrings vägen med allt? Vi får hålla alla tummar och tår, och tuttar som mor brukar säga. HAHA! ;)

Nej nu ska jag och älski fortsätta spela kort.
Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0