Vilken HÄRLIG dag!

Ååå vaknade med sol och gick upp, för att gå på arbetsintervju! det gick bra, hoppas jag iaf. Och skyndade mig till skolan. Och väl där fick vi skruva med spisar och diskmaskiner. Så nu vet jag hur man byter plattor och luckor. :)
Sedan i klassrummet gick jag bananas! :) haha, blev lite busig och kastade saker och grejjade. haha. Och min mobil gick sönder, PANG rakt ner i golvet så hela displayen gick sönder. Så ner på stan efter skolan för att lämna in den.
Och vilket härligt väder det har varit idag! 13+ och massa massa SOL! så gött. så vi har varit i slottskogen hela dagen, men Lena och Freya, Sen kom Anna och Isabelle! sparkat lite boll och grejjat! Och jag och Älski tränade lite lets dance lyft, HAHA vilket inte lär ha sett bra ut. Mohahah! :P Men kul var det.

Iaf så kom vi hem här alldeles nyss, och det är fortfarande typ ljust ute. :) Så himla härligt! och imorgon kommer mamma! Åååå jag mår så bra då min familj är nära! Både bror och mamma! Yeee!

nu ska jag softa. Tjjjao

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0