rekord väder! :)

Oj, vilket fint väder vi haft idag med! Väldigt mysig dag har vi haft också, storhandlat. Så nu har vi mat i frysen! gött det:)
Sen har vi grillat ute på gården och busat en massa. Jag har ont i halsen som fasiken nu. :/ Inge bra..
Jaha, så ska man vara hemma själv hela nästa vecka med:( uch vad jobbigt och tråkigt att vara utan min baby! :(

Uch jag känner verkligen hur ont jag har i hela min kropp, det verker och gör ont helatiden! :( Älski pälski får massera mig sen skulle jag tro, efter att vi duchat.. Jag funderar på att färga mitt hår igen.. haha, jag är då aldrig nöjd. Undra hur många gånger man färgat det igentligen? Uch borde låta bli, för mitt hår är så slitet. huu ja. Får se hur jag gör.

Åå mammas lilla gullegris, han har blitt så stor och han pratar och sjunger helatiden nu. Står nog inte på förens han pratar riktigt! :) Älskar dig mammas bebis! :)

Och vad jag saknar dig mamma! Så himla tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra! :( Verkligen, jag mår dåligt varje dag över det. Att inte du får vara med om lillemans uppväxt på "nära håll"! Jag saknar dig varje dag och jag önskar vi kunde ses oftare! Älskar dig mamma! puss på dig!

Jag tror solen har gett mig lite färg iaf, mina händer blir alltid mega bruna.. konstigt.. jaja. Blir det sol imorgon kanske man ska lägga sig och sola? Eller iaf, åka eller cykla till slottskogen. Lena, är ni sugna på att komma dit om det är fint väder? :)

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: mamziz

Ja visst är det jättetråkigt att vi bor så långt i från varandra! men vi får försöka fixa till en helg framöver snart igen, kramar från mor.

2009-05-01 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0