Sju sovare :) Hihi

idag försov vi oss, eller rättare sagt jag, la mig med huvudvärk igår. Så va lite slut i morse, men lilleman han var vaken och allärt han. Haha, som vanligt. Iaf kom en halvtimme försent till dagis. Men nu känner jag mig pigg iaf. Idag kommer Lena hit och sover över, vad kul. Slipper man vara helt själv iaf. och så kan barnen leka! :) Får se hur lilleman kommer vara idag då, hoppas han är snäll.

Funderingarna ligger iaf lite på is för mig, känns inte alls bra just nu med det vi tänkte över. Så vi får se hur det blir.
Jag funderar på att byta blogg site. För blogg.se krånglar så sjukt mycket. Väldigt ofta kan man inte logga in, och ibland försvinner inlägg som man skrivit. Och ibland dröjjer det flera timmar innna dem ens syns. Så ja får kika på det. Om det finns någon annanstans man kan blogga.

Nej nu ska jag äta frulle framför tv:n.
Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: nämen hejsan, okej, hanna eriksson ? :)

tackar, jo men visst skulle jag kunna göra det om du säger hur du vill ha den?

kramkram

2009-05-05 @ 23:13:59
URL: http://depalmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0