Sjukis

 fortfarande. så jag ringde och sjukanmälde mig idag. För jag ska ju jobba imorgon, så ringde idag å sa att jag inte kan komma imorgon. Måste vila upp mig så jag blir helt frisk känner jag, är ju ett ganska krävande jobb så, jag vill vara helt frisk om jag ska jobba.

Nu är jag nästan klar med målningen jag började med förut. Känner att jag tagit tag i dem sakerna som var halvdanna förut. Jag påbörjar inget nytt, ska göra klart allt annat först tänkte jag. Så nu är det målningen som står högst upp, och min bok. När dem två är klara kan jag ta i tu med, blandannat köksbordet, lillemans foto bok, slipning av två små bord. mm. Ojj listan är lång.. så inte börja något nytt förens det är klart. Det kommer jag må bäst av känner jag!

Nej nu ska jag läsa boken. :)

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0