sjukling:(

Uuuch, har legat i sängen i stort sett hela dagen. sjukling är jag. :( Ont i halsen som bara denn, och i kroppen. Hoppas jag frisknar till snart. Så jäkla jobbigt att vara sjuk. :/
Min älskling har uppvaktat mig och varit jätte mysig idag! är såå glad att jag har dig baby! tvättat allting har han gjort och tagit hand om lilleman + varit och köpt godis och masserat mig. och myst med mig. Åå älskar dig verkligen snuffe! du är mitt allt och aldrig vill jag leva utan dig! Puss på dig!

Funderingar har vi i massor, får se hur det blir med allt. På ett sätt kan jag tänka possteivt angående det, och på ett sett negativt. Får se då vad som händer. hur det än blir så hoppas jag det blir bra. :)

Nej nu ska jag vila igen.. kroppen värker.. uch

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad är det ni funderar på? Nyfiken

Sjukling! Stackare. Mitt gick över som tur var, men Freya är ju krasslig. Puss å kram å krya på dig!

2009-05-02 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0